lördag 26 april 2008

Ligg inte runt med vidriga... (för det är hela den där promiskuösa bunten)

Tanken på att han kanske ligger med något luder nu får mig att vridas ut-och-in av avsmak. Jag borde vara den som älskas och älskar - ingen annan för JAG OCH HAN hör banne mig ihop. Det ska inte vara någon mellan oss, jag vill inte ha någon annan, bara han för alla andra är "äckliga" vid det här stadiet. Jag skulle aldrig kunna hålla på med andra samtidigt, inte nu när vi kanske har något potentiellt. Okej, jag förstår om han är kåt och behöver få utlopp för de men det är inte OK att hålla på med andra även om vi inte träffats mycket alls för vi har redan gått så pass långt och han är intresserad för han vet att jag är en bra tjej. Jag vill bara ha honom för mig själv men... han ger det ju ingen chans. Han MÅSTE ta sig samman och bjuda ut mig ordentligt, som på en riktig dejt - det håller inte när han ska vara så lös som nu och det gör mig ont att för varje dag, timme och sekund som går, så ökar avståndet mellan honom och mig allt mer.

Till han: Jag är bara en mänsklig tjej... ge mig dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar