lördag 1 augusti 2009

Hårlös därnere? Då vet jag en bra produkt för dig!

Många män verkar gå igång på denna barnliknande privata hud. Viskar man till en man att man är hårlös därnere blir de som vilda - i alla fall de jag stött på... Personligen noppar jag venusberget och varvar med att raka/vaxa blygdläpparna o.s.v. men låter det aldrig bli längre än en halv centimeter... det känns helt enkelt fräschare när man är silkeslen. Nu under sommaren busade jag lite genom att dra ner bikinitrosorna nästan till där blygdläpparna börjar för att sola mitt hårlösa venusberg jag noppat länge nu, trots att det är sjukt ineffektivt tidsmässigt. Anledningen till att jag noppar könshåret med pincett är för jag inte har tålamod nog att vänta tills hårstrået växer upp ovanför huden, så jag bokstavligen "skalar av" hud för att komma åt hårstrån jag ser håller på att växa upp eller när de råkar vara inåtväxta...

Hur som helst tänkte jag ge er ett tips på en produkt som fungerar utmärkt efter hårborttagning för den förhindrar rodnader/plitor/hårsäcksinfektioner. Märket heter "Invit Class" o gelekrämen: Hygiene, Disinfectant Cleansing. För 99:- dödar den 99,9 % av de vanligaste bakterierna samt fungerar utmärkt för sexleksaker m.m. Ni finner den på MartinShop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar